AutoCAD met Visual LISP
Prijs excl. btw
Op aanvraag
Gemiddeld 4 cursisten
Trainingsduur
3 dagen
Tijd: 08.45 tot 16.30
Data
Op aanvraag
Trainingomschrijving
Om AutoCAD verdergaand te automatiseren, zijn diverse mogelijkheden voorhanden. Zo kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van Visual LISP, de standaard programmeertaal van AutoCAD. Met deze interne programmeertaal kunt u snel krachtige programma’s schrijven die uw werkzaamheden vergaand kunnen automatiseren, zonder dat u daarbij de AutoCAD omgeving verlaat.
Basiskennis
Voor deze training is kennis van en ervaring met AutoCAD vereist. Kennis van en ervaring met programmeren is een pré.
Trainingsinhoud
In deze training komt de volledige programmeeromgeving van Visual LISP aan de orde en wordt tevens aandacht besteed aan verschillende voor het gebruik van AutoCAD VLISP belangrijke onderwerpen. U leert eigen AutoCAD commando’s te schrijven en uw werkzaamheden te automatiseren. Het programmeren zal plaatsvinden op basis van praktijkvoorbeelden, waardoor u snel en eenvoudig de mogelijkheden leert benutten van deze interne programmeertaal.
Vervolgtraining
Om de door u geschreven programma’s gebruikersvriendelijk te maken, kunt u onze vervolgtraining DCL voor Visual LISP volgen. U leert daarmee dialoogvensters te ontwikkelen welke Visual LISP programma’s eenvoudiger maken in het gebruik.
Wilt u de training volgen op een andere locatie of datum? Dat kan! Ook kan de training uiteraard online gevolgd worden, wilt u meer weten? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Wie zijn wij?
De docenten van CADTEAM beschikken over:
- een hoog kennisniveau;
- aantoonbare praktijkervaring op “de werkvloer”;
- ruime ervaring met het geven van trainingen;
- goede didactische en contactuele vaardigheden;
- een dienstverlenende instelling.
De docenten van CADTEAM zijn tevens verantwoordelijk voor:
- het voeren van intakegesprekken met opdrachtgevers en cursisten;
- het op peil houden van onze trainingen en het (mede) ontwikkelen van nieuwe trainingen.
Onze docenten zijn tevens veelal werkzaam in de praktijk als technisch consultant, waardoor zij feeling houden met de dagelijkse praktijk. Verder besteden zij veel tijd aan zelfstudie, het volgen van vakopleidingen en het ontwikkelen van trainingsmateriaal.
“Bij de aanstelling van freelance docenten zijn bovenstaande kenmerken eveneens van toepassing.”
Eén van onze docenten: Hans Knol